Pozycjonowanie lokalne (local Search Engine Optimization bądź w skrócie local SEO) – tak samo jak klasyczne pozycjonowanie – to szereg procesów z zakresu optymalizacji stron WWW zmierzających do zwiększenia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Od SEO w typowej postaci różni go dobór fraz kluczowych. Local SEO uwzględnia bowiem zestawy słów ukierunkowane na konkretny region, miasto bądź dzielnicę.
Dlaczego pozycjonowanie lokalne jest ważne? Wpływ geolokalizacji na wyniki wyszukiwania
Na skuteczne wypozycjonowanie strony internetowej – osiągnięcie przez witrynę najwyższej możliwej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek – wpływ ma wiele czynników, z optymalizacją oraz link building’iem na czele. Szczególnie istotną kwestią jest dostosowanie wyników wyszukiwania przez Google do konkretnego użytkownika. Jedną z form personalizacji zapytań internautów jest geolokalizacja. Funkcja geolokalizacji pozwala uszczegółowić wyniki wyszukiwania w zakresie miejsca – województwa, miasta, dzielnicy czy nawet ulicy. Jak to wygląda w praktyce?
Przykład: Wpisując w wyszukiwarkę Google frazę „elektryk” możemy spodziewać się innego zestawu stron WWW w zależności od miejsca, w którym obecnie przebywamy. Osoba poszukująca elektryka we Wrocławiu będzie mogła zapoznać się z witrynami tylko tych fachowców, którzy świadczą usługi na terenie miasta. Co więcej, aby jeszcze bardziej zawęzić obszar poszukiwań, Google skupi się na dzielnicy czy rejonie, w którym internauta aktualnie się znajduje. Osoba mieszkająca na osiedlu Nowy Dwór we Wrocławiu uzyska dostęp do specjalistów, których firmy – zgodnie z mapą – mieszczą się najbliżej jej domu bądź którzy zadeklarowali, że pracują na tym terenie.
Cel pozycjonowania lokalnego. Dla kogo dedykowana jest usługa pozycjonowania lokalnego?
Pozycjonowanie lokalne to rozwiązanie dedykowane firmom działającym na ograniczonym terenie. Narzędzie to doskonale sprawdzi się w przypadku:
firm usługowych z branż świadczących usługi bezpośrednio u klienta (elektryka, hydraulika, usługi remontowe i wykończeniowe),
gabinetów medycznych, dentystycznych i kosmetycznych, salonów piękności, zakładów fryzjerskich,
lokalnych firm usługowych specjalizujących się w serwisie pojazdów (wulkanizacja, warsztaty mechaniczne),
Local SEO dedykowane jest małym i średnim firmom, bazującym na usługach świadczonych lokalnie, offline, z pominięciem sprzedaży wysyłkowej oraz dystrybucji produktów cyfrowych.
Największe zalety pozycjonowania lokalnego
Pozycjonowanie lokalne to narzędzie, które odpowiednio wdrożone, gwarantuje niesamowitą wręcz skuteczność w zakresie pozyskiwania nowych klientów. Do największych zalet tego rozwiązania należą:
CENA – znacznie niższy koszt finalny w porównaniu do pozycjonowania ogólnego (globalnego), a ponadto możliwość wyboru dogodnego modelu rozliczenia,
WZROST POZYCJI W WYNIKACH WYSZUKIWANIA – wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania w najpopularniejszych wyszukiwarkach (w tym Google) i to nie tylko w przypadku promowanych haseł, ale również fraz z „długiego ogona”,
PRECYZYJNE DOPASOWANIE – precyzyjne dotarcie do właściwej grupy odbiorców – potencjalnych klientów zainteresowanych ofertą firmy,
ZWIĘKSZENIE RUCHU NA STRONIE WWW – wzrost zainteresowania firmową stroną WWW ze strony potencjalnych klientów,
WYŻSZA SPRZEDAŻ – wzrost zainteresowania zakupem usługi/produktu offline, wzrost sprzedaży usługi/produktu, aż w końcu wzrost zysków i związana z nim możliwość rozwoju biznesu,
ZWIĘKSZENIE KONKURENCYJNOŚCI BIZNESU – zdobycie przewagi nad konkurencją działającą w tej samej bądź tożsamej branży,
ZWIĘKSZENIE ROZPOZNAWALNOŚCI MARKI – a także stopniowe budowanie zaufania do marki skutkujące m.in. pozytywnymi opiniami ze strony Klientów. Rozpoznawalność firmy w internecie wpływa na jej popularność, wzrost Klientów przekładający się na wzrost sprzedaży oraz możliwość rozszerzenia kanałów promocji m.in. o grupy i fora branżowe.
Myśl globalnie – działaj lokalnie!
Zamów pozycjonowanie firmowej strony na lokalnym rynku (local SEO) jeszcze dziś! Skontaktuj się z nami i uzyskaj bezpłatną wycenę. Każdy nasz Klient może liczyć na indywidualną strategię, dostosowaną do własnych celów oraz charakteru prowadzonej działalności.
Pomożemy Ci zbudować pozycję w Googlach na jaką zasługujesz!
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne – dlaczego warto?
Co to jest pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne (local Search Engine Optimization bądź w skrócie local SEO) – tak samo jak klasyczne pozycjonowanie – to szereg procesów z zakresu optymalizacji stron WWW zmierzających do zwiększenia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Od SEO w typowej postaci różni go dobór fraz kluczowych. Local SEO uwzględnia bowiem zestawy słów ukierunkowane na konkretny region, miasto bądź dzielnicę.
Dlaczego pozycjonowanie lokalne jest ważne? Wpływ geolokalizacji na wyniki wyszukiwania
Na skuteczne wypozycjonowanie strony internetowej – osiągnięcie przez witrynę najwyższej możliwej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek – wpływ ma wiele czynników, z optymalizacją oraz link building’iem na czele. Szczególnie istotną kwestią jest dostosowanie wyników wyszukiwania przez Google do konkretnego użytkownika. Jedną z form personalizacji zapytań internautów jest geolokalizacja. Funkcja geolokalizacji pozwala uszczegółowić wyniki wyszukiwania w zakresie miejsca – województwa, miasta, dzielnicy czy nawet ulicy. Jak to wygląda w praktyce?
Przykład: Wpisując w wyszukiwarkę Google frazę „elektryk” możemy spodziewać się innego zestawu stron WWW w zależności od miejsca, w którym obecnie przebywamy. Osoba poszukująca elektryka we Wrocławiu będzie mogła zapoznać się z witrynami tylko tych fachowców, którzy świadczą usługi na terenie miasta. Co więcej, aby jeszcze bardziej zawęzić obszar poszukiwań, Google skupi się na dzielnicy czy rejonie, w którym internauta aktualnie się znajduje. Osoba mieszkająca na osiedlu Nowy Dwór we Wrocławiu uzyska dostęp do specjalistów, których firmy – zgodnie z mapą – mieszczą się najbliżej jej domu bądź którzy zadeklarowali, że pracują na tym terenie.
Cel pozycjonowania lokalnego. Dla kogo dedykowana jest usługa pozycjonowania lokalnego?
Pozycjonowanie lokalne to rozwiązanie dedykowane firmom działającym na ograniczonym terenie. Narzędzie to doskonale sprawdzi się w przypadku:
Local SEO dedykowane jest małym i średnim firmom, bazującym na usługach świadczonych lokalnie, offline, z pominięciem sprzedaży wysyłkowej oraz dystrybucji produktów cyfrowych.
Największe zalety pozycjonowania lokalnego
Pozycjonowanie lokalne to narzędzie, które odpowiednio wdrożone, gwarantuje niesamowitą wręcz skuteczność w zakresie pozyskiwania nowych klientów. Do największych zalet tego rozwiązania należą:
Myśl globalnie – działaj lokalnie!
Zamów pozycjonowanie firmowej strony na lokalnym rynku (local SEO) jeszcze dziś! Skontaktuj się z nami i uzyskaj bezpłatną wycenę. Każdy nasz Klient może liczyć na indywidualną strategię, dostosowaną do własnych celów oraz charakteru prowadzonej działalności.
Pomożemy Ci zbudować pozycję w Googlach na jaką zasługujesz!
Skontaktuj się z nami:
marketing@serwerplus.pl
tel: +48 533 339 391