Marketing internetowy

Czy wiesz, że?

25,7 mln
Tylu jest aktywnych użytkowników internetu w Polsce
41%
Polaków korzysta aktywnie z mobilnego internetu
4,9 h
Średni czas jaki spędzamy w internecie na dobę
*Według raportu We are social media 2015.

Z roku na rok dynamicznie zwiększa się sprzedaż usług oraz handel z wykorzystaniem sieci.

Wykorzystaj możliwości jakie daje internet!

Te liczby to nie abstrakcja – pokazują, że internet jest medium o ogromnym potencjale. Warto wykorzystać dostępne narzędzia, by promować swoją firmę właśnie tam, gdzie twoi potencjalni klienci szukają usługodawców, informacji na temat produktów, fachowych porad czy po prostu rozrywki.

Narzędzia marketingu internetowego można dopasowywać do różnych celów – celem marketingowym może być zwiększenie sprzedaży, budowanie rozpoznawalności marki, zwiększenie ruchu na stronie, zdobycie nowych klientów. Niezależnie od tego, jakich efektów oczekujesz, warto podjąć współpracę z doświadczonym zespołem, który zna nowoczesne techniki pozwalające na budowanie skutecznej strategii działań marketingowych.

Marketing internetowy – outsourcing usług marketingowych


Zbudowanie obecności swojej marki w internecie wymaga znajomości kanałów, poprzez które użytkownicy poszukują informacji o markach, firmach, produktach.

Zapewniamy dostęp do nowoczesnych technik oraz wykorzystanie sprawdzonych i bezpiecznych narzędzi, pozwalających budować spójny wizerunek marki w sieci.

W ramach obsługi marketingowej proponujemy:


pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych,
kampanie Google AdWords,
obsługa social media,
content marketing,
administracja nad www,
prowadzenie bloga firmowego,
marketing szeptany,
zakup mediów,
tworzenie landing page,
email i sms marketing,
wsparcie w zakresie przygotowywania kreacji graficznych i identyfikacji firmowej,
analityka ruchu,
consulting i doradztwo marketingowe,
copywriting,
branding i rebranding,
influencer marketing.

Promocja w social media, działania ePR czy branding to usługi, które warto rozważyć w następujących sytuacjach:


  • Nowa firma, która chce zostać zauważona na rynku,
  • Wprowadzanie nowej usługi, produktu, nowej marki,
  • Problemy wizerunkowe – naprawa wizerunku marki w internecie,
  • Zmiana profilu działalności firmy – dostosowanie wizerunku w sieci do nowych założeń.

Wykorzystując narzędzia marketingu internetowego możliwe jest poprawienie widoczności swojej witryny w internecie, a także dotarcie do osób zainteresowanych daną branżą. Oferujemy obsługę marketingową, która pozwoli uzyskać wizerunek nowoczesnej, dynamicznej firmy, gotowej odpowiedzieć na oczekiwania klienta w sposób profesjonalny i rzetelny.

Napisz w sprawie kompleksowej obsługi marketingowej

Pozycjonowanie stron internetowych


Istotnym elementem marketingu jest także aktywne wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Współcześni konsumenci oczekują przekazu dopasowanego do ich potrzeb, dlatego istotne jest wykorzystanie tych narzędzi, które pozwalają dotrzeć do odbiorcy przed konkurencją.

Poszukując jakichkolwiek informacji na temat usług, produktów czy konkretnych firm większość internautów zaczyna od wyszukiwarki internetowej, dlatego obecność w Google na wysokich pozycjach ma ogromne znaczenie.

SEO to działania pozwalające poprawić widoczność witryny w wyszukiwarce – dzięki prawidłowej optymalizacji witryny oraz przemyślanej strategii link buildingu możliwe jest stopniowe podnoszenie pozycji strony w Google. Obecność w pierwszej dziesiątce wyników to gwarancja większego ruchu w witrynie. Oferujemy przeprowadzenie profesjonalnego audytu SEO, który wykaże mocne i słabe strony danej witryny i pozwoli przygotować odpowiednią strategię działań.

Pozycjonowanie stron internetowych dzięki długofalowej strategii pozwala uzyskać efekty, które długo się utrzymują. Zaczynając od analizy i doboru słów kluczowych podejmujemy działania, dzięki którym twoja witryna staje się lepiej widoczna i łatwiej dostępna dla klientów.

Oferujemy pozycjonowanie ogólnopolskie, lokalne (dla danych regionów czy miejscowości), a także pozycjonowanie zagraniczne.

Pozycjonujemy również w zagranicznych wyszukiwarkach:

- pozycjonowanie w google.de
- pozycjonowanie w google.co.uk
- pozycjonowanie w google.at
- pozycjonowanie w google.no
- pozycjonowanie w google.ch

Proces pozycjonowania obejmuje:

  • analizę i dobór słów kluczowych,
  • wycene usługi,
  • optymalizację strony www,
  • pozycjonowanie,
  • utrzymanie pozycji,
  • raportowanie.

Wyprzedź konkurencję i zdobądź zainteresowanie potencjalnych klientów!

Rozpocznij pozycjonowanie z SerwerPlus

Prowadzenie kampanii w Google AdWords

Reklama w wyszukiwarce to także możliwość wykorzystania Google AdWords – płatnej reklamy wyświetlającej się ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania. Jakie szanse daje AdWords?

  • Natychmiastowe efekty, widoczne już następnego dnia po uruchomieniu kampanii,
  • Możliwość weryfikowania i modyfikowania prowadzonych działań, w tym możliwość wykonywania testów różnych wersji reklamy,
  • Rozliczenie tylko za skuteczną reklamę (w modelu CPC – cost per click, czyli koszt za kliknięcie),
  • Szybkie dotarcie do klientów zainteresowanych twoimi usługami.
Google AdWords
W ramach kampanii AdWords oferujemy przygotowanie kampanii zgodnie z oczekiwaniami klienta, prowadzenie kampanii, stałą optymalizację i podnoszenie efektywności dzięki analizie wyników.


Wystartuj z kampanią AdWords

Zadzwoń do nas: 12 307-207-1

Napisz do nas: kontakt@serwerplus.pl

Skontaktuj się z nami

ZAUFALI NAM